Τηλεπικοινωνίες, Προστασία Καταναλωτή & άλλα αστεία…

Έχω ακούσει δεκάδες ιστορίες από φίλους και γνωστούς σχετικά με τις υπερχρεώσεις από την χρήση υπηρεσιών internet σε mobile συσκευές και netbooks/tablets από τους ελληνικούς παρόχους ή ακόμη και περιπτώσεις που σχετίζονται με απλά τηλεφωνία! Κατά καιρούς υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες καταναλωτές έχουν γράψει νούμερα 100άδων ή ακόμα και 1000αδων € χωρίς να έχουν κάποια ενημέρωση!

Η δημοσίευση έχει σαν στόχο να αναδείξει την ευθύνη των εταιρειών απέναντι στον καταναλωτή αλλά και τέλος στην ίδια την προστασία του! Να ξεκαθαρίσω πως δεν θα αγγίξω καν το θέμα χρήσης από τον πελάτη καθώς μια λανθασμένη χρήση μπορεί να ακουμπάει διαφορετικές περιπτώσεις και συμβάντα από αμέλεια μέχρι και “χαζομάρα” ίσως! Θα θέσω απλά κάποια ερωτήματα…

Μερικά ερωτήματα που σίγουρα έχουν πέσει και στην δική σας αντίληψη. Είναι δυνατόν να μιλάμε για εταιρική ευθύνη, για προστασία καταναλωτών όταν δεν υπάρχει ενημέρωση του πελάτη τους, του χρήστη της υπηρεσίας πως κάτι “περίεργο συμβαίνει” στην σύνδεση; Σε τι χρηματικό ποσό σε πόση χρήση ενημερώνεται ο καταναλωτής; Γιατί δεν διακόπτεται αυτόματα η υπηρεσία;

Από τα παραδείγματα που έχω υπόψιν μου αλλά και από την ίδια την επαφή μου με αντίστοιχες υπηρεσίες βλέπω πως απέχουμε εξαιρετικά από τις καλές πρακτικές από το σημείο εκείνο που ο πελάτης δεν είναι ένα “πρόσκαιρο θύμα” αλλά αντιμετωπίζεται ως μια εν δυνάμει διαφήμιση για τους παρόχους! Ένας κοινωνός καλής εξυπηρέτησης, ένας ευχαριστημένος χρήστης ο οποίος θα πει για την εμπειρία του στον κύκλο του κάτι που θα πολλαπλασιάσει τελικά την δυναμική του ίδιου του brand!

Στην χώρα μας δυστυχώς βαδίζουμε ακόμα σύμφωνα με το γνωστό ρητό καλύτερα ο μονόφθαλμος από τους τυφλούς! Φυσικά αυτό οδηγεί στην μετριότητα, σε κακές εμπειρίες με τα γνωστά αποτελέσματα…

Οι όροι των συμβολαίων τελικά υπερισχύουν της προστασίας του πολίτη; Πως διασφαλίζεται αυτό όταν αποδυναμώνονται οι  ανεξάρτητες αρχές ή δεν έχουν τα μέσα να επιτελέσουν την δουλειά τους; Μέχρι ποιο βαθμό έχουν δικαίωμα τελικά οι Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να αλλάζουν τους όρους χρήσης, να επιβάλλουν πρακτικές, να χρεώνουν ποσά τα οποία μπορούν τελικά να περιορίσουν την ελευθερία ενός πολίτη;

Τι προβλέπεται από το νόμο;

ps: Υποκλοπές γαρ!

Author: Poulopoulos Ioannis

Web professional, blogger, new-come-podcaster & social media enthusiast! Interested in politics, diplomacy & networking.

One thought on “Τηλεπικοινωνίες, Προστασία Καταναλωτή & άλλα αστεία…”

  1. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας θα έπρεπε να είναι σε θέση να ενημερώνουν τον πελάτη για την κατανάλωση και το ποσό για την χρήση όπως επίσης και πότε φτάνουν σε κάποιο όριο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *