H Microsoft είναι η τελευταία εταιρεία που κάνει την εισαγωγή της στην ‘ομάδα’ του dataportability, ακολουθώντας τα facebook, google, plaxo, linkedIn και αρκετές άλλες εταιρείες. Η παραπάνω ομάδα, η οποία εξ ορισμού στοχεύει να καταστήσει την διαδικτυακή σας ταυτότητα (net ID) και τις συνδέσεις σας , φορητές, προσπαθεί να λύσει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του διαδικτύου και με την προσθήκη της microsoft σε αυτή, ουσιαστικά έχει όλους τους ‘παίχτες’ που χρειάζεται για να πετύχει κάτι τέτοιο.
Μέσω των windows live messenger και hotmail, η Microsoft αριθμεί 400 εκατομμύρια χρήστες, ενώ τα emails και το instant messaging αποτελούν ακόμα τα κυριότερα εργαλεία των κοινωνικών υπηρεσιών αν και δεν θεωρούνται απόλυτα μέσα της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Ο πρόεδρος του dataportability workgroup αναφέρει:
“Now that most of the big boys are on board, it’s time to see if any actual progress emerges out of DataPortability.”
” There’s tonnes of beef – all the [contributing] standards groups have done excellent work already. We’re just helping the mainstream catch up.”
Η ομάδα του dataportability προσπαθεί και ελπίζει να πετύχει σε κάτι το ουσιώδες, έξω από τα πλαίσια της διαφημιστικής εκστρατείας. Το όλο αποτέλεσμα του ότι όλοι αυτοί οι μεγάλοι ανταγωνιστές μπορούν ή όχι να ενωθούν για το αγαθό των καταναλωτών με έναν τέτοιο τρόπο, είναι κάτι για το οποίο πολλοί παραμένουν δύσπιστοι μέχρι να το δουν να συμβαίνει.
[via]
Comments
Loading…