H Βιομηχανία της ‘μνήμης’ υποβάλλεται σε μια διαδικασία αλλαγής που προκαλείται από την εμφάνιση της τρίτης γενιάς ενοτήτων μνήμης ποσοστού διπλής ισχύος (double data rate memory) DDR3. Καθώς αυτός ο τύπος μνημών γίνεται στην αγορά όλο και πιο φθηνός, οι μνήμες υιοθετούνται όλο και περισσότερο από τους καταναλωτές παγκοσμίως. Πολλές εταιρείες κατασκευής hardware εστιάζουν στην ανάπτυξη 1gb μνημών χρησιμοποιώντας DDR3 DRAM chips.
H Inotera memories είναι μια κοινοπραξία των εταιρειών Qimonda AG και Nanya Technology. Η εταιρεία έχει αναγγείλει ότι ήδη έχει αρχίσει την πειραματική παραγωγή τέτοιων μνημών στις αρχές του έτους, με στόχο την μαζική παραγωγή και τελική διάθεση στην αγορά λίγο μετά το καλοκαίρι του 2008.
”Η απαίτηση για DDR3 μνήμες υπάρχει ήδη, και θα συνεχίζει να ανεβαίνει καθώς το έτος συνεχίζεται”.
δήλωσε ο Charles Kau (πρόεδρος της Inotera) κατά την διάρκεια μιας διάσκεψης στην Taiwan.
Σύμφωνα με τον Pai Pei – Lin (αντιπρόεδρο της Nanya Technology) περισσότερο από το 30% της ζήτησης στην αγορά DRAM θα είναι για την νέα γενιά DDR3 εφόσον η τρέχουσα τάση της τεχνολογικής μόδας υποστηρίζει αυτού του τύπου τις μνήμες. H άνοδος σε απαιτήσεις για τις DDR3 μνήμες θα οδηγήσει στην παύση της ζήτησης των DDR2 μνημών στην αγορά. Τα DDR3 standards συνεχώς βελτιώνονται και προσφέρουν γρηγορότερες ταχύτητες, μικρότερη κατανάλωση ισχύος και υψηλότερο bandwidth.
To DRAMExcange έχει υπολογίσει μια τιμή $1.81 για της μνήμες DDR2 1gb στα 667mhz. Δοκιμάζεται έτσι μια απότομη πτώση της τιμής από μια προηγούμενη που είχε οριστεί τον Οκτώβριο στα $3.
Οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές DRAM δεν μπορούν να καλύψουν τα κόστη κατασκευής τους εάν δίνουν μνήμες DDR2 για $1.81 ανά gb. Για παράδειγμα οι μνήμες Inotera σημείωσαν μια λειτουργική απώλεια του ύψους των $114.3 εκατομμυρίων στα τέλη του 2007, Ενώ η Nanya ”είδε” μεγαλύτερες απώλειες για την ίδια περίοδο.
Φαίνεται ότι οι επιχειρήσεις αδικούνται πολύ με το ‘παιχνίδι’ της αγοράς σε αντίθεση με τους καταναλωτές οι οποίοι ευνοούνται αρκετά. Οι κατασκευαστές DRAM προσπαθούν να ‘σπρώξουν΄όσο το δυνατό περισσότερο την νέα τεχνολογία στην αγορά προκειμένου να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα προτού η τεχνολογία αυτή γίνει παρελθόν.
[via]
Comments
Loading…