Σε ένα ρετουσάρισμα της διαφημιστικής συμφωνίας που κόντεψε να τιναχθεί στον αέρα προχωρούν οι δύο εταιρείες προσπαθώντας να περάσουν τα κωλύματα που θέτουν οι υπηρεσίες του υπουργείου δικαιοσύνης των ΗΠΑ!
Σύμφωνα με όσα γράφονται το μεγαλύτερο αγκάθι είναι η χρονική διάρκεια του συμβολαίου συνεργασίας-10 χρόνια και το γεγονός ότι μέσα από αυτή την συμφωνία η οποία θα έφερνε περί τα 800εκατ. $ στα ταμεία του Yahoo! θα ωθούσε την εταιρεία σε “απραξία”! Δεν θα υποχρεωνόταν να προχωρήσει σε επενδύσεις πάνω στο κομμάτι της διαφήμισης και πόσο μάλλον να αγγίξει την ίδιες τις υπηρεσίες της αναζήτησης αφού ουσιαστικά με την χρονική συμφωνία θα είχε παραδοθεί άνευ όρων στο Google!
Η λύση λοιπόν είναι να μπει ένα καπέλο στο ποσοστό κατά το οποίο το Yahoo! θα επωφελείται από τα οφέλη της διαφημιστικής πλατφόρμας του Google και να μειωθεί το χρονικό διάστημα στα 2 έτη μεταξύ άλλων “μικρών γραμμάτων”!
[via]
Comments
Loading…