Σε δημοσίευση στο σε post στο blog της η Google αναφέρεται στις αλλαγές που θα βλέπουν οι χρήστες που αναζητούν από το κινητό τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Όπως διαβάζουμε δια στόματος της designer Aileen Cheng, επικεφαλής σχεδιάστριας, οι αλλαγές έγιναν για να μπορεί ο χρήστης να βρίσκει ταχύτερα και ευκολότερα αυτό που ψάχνει.
We wanted to take a step back to simplify a bit so people could find what they’re looking for faster and more easily,” she says. “I find it really refreshing. To me, it’s a breath of fresh air!
Το Google τα τελευταία χρόνια είχε εμπλουτίσει τα αποτελέσματα των αναζητήσεων με πληθώρα παραμέτρων και πληροφοριών. Όπως αναφέρεται και στην δημοσίευση το Google Search δεν παρουσιάζει απλά τις πληροφορίες του διαδικτύου, όπως έκανε τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του, αλλά παρουσιάζει πλέον τις πληροφορίες “όλου του κόσμου”, κάτι που κάνει το εγχείρημα σύνθετο.
Στόχος του επανασχεδιασμού είναι η έμφαση στο περιεχόμενο, στην ίδια την πληροφορία των αποτελεσμάτων της αναζήτησης. Η ομάδα χρησιμοποίησε μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς με εντονότερη απεικόνιση του κειμένου για να διαβάζεται καλύτερα και γρηγορότερα από το ανθρώπινο μάτι. Μία ακόμα ενέργεια ήταν η ενσωμάτωση Google fonts που χρησιμοποιεί η εταιρεία σε άλλα δικά της προϊόντα για να υπάρχει μία συνέχεια στην εμπειρία του χρήστη. Συμπληρωματικά το design έχει λιγότερες σκιές, τα αποτελέσματα εμφανίζονται από άκρη σε άκρη της οθόνης του κινητού και υπάρχει και περισσότερος χώρος για τον χρήστη να διακρίνει την πληροφορία καλύτερα. Η χρήση του χρώματος στόχο έχει να μην αποπροσανατολίζει τον χρήστη αλλά να τονίζει ότι έχει σημασία.
Comments
Loading…