in

Γιατί ο Zuckerberg τα έβαλε με την Apple;

«Πόλεμος» φαίνεται να έχει ξεσπάσει μεταξύ των CEO των δύο μεγαλύτερων παγκοσμίως τεχνολογικών εταιρειών, Tim Cook και Mark Zuckerberg, στο βωμό της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της εφαρμογής του Facebook.

Όλα φαίνεται να ξεκίνησαν με τις αλλαγές που έφερε το iOS 14, αναφορικά με τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, κάτι το οποίο η Facebook θεωρεί πως θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν πλέον οι επιχειρήσεις να διαφημιστούν στο internet. Ουσιαστικά, αυτό που προσπαθεί η Apple να πετύχει, είναι να μπορεί ξεκάθαρα ο κάθε χρήστης να αποφασίζει και να δίνει τη συγκατάθεση του για τη συλλογή των δεδομένων του και την παρακολούθηση της δραστηριότητας του στα διάφορα apps και sites που επισκέπτεται μέσω των συσκευών της, π.χ iPhone.

Η κίνηση αυτή από μεριάς της Apple όπως ήταν αναμενόμενο δεν άρεσε καθόλου στον ιδρυτή του Facebook, ο οποίος σε δηλώσεις του υποστήριξε ότι οι κινήσεις αυτές ικανοποιούν τα ανταγωνιστικά συμφέροντά της Apple. Η Facebook ανταποκρίθηκε άμεσα και προχώρησε σε εκστρατεία εναντίον της Apple, μέσω διαφημίσεων και pop-up παραθύρων μέσα στην εφαρμογή, σε μία προσπάθεια να ενισχύσει το καλό κλίμα στο πρόσωπο της, ώστε οι χρήστες να δεχτούν την παρακολούθησή τους. Και δεν έμεινε εκεί, πηγές αναφέρουν ότι η Facebook εργάζεται για να δημιουργήσει ένα Android Smartwatch.

Ο τρόπος που λειτουργούν οι δύο αυτοί κολοσσοί είναι εντελώς διαφορετικός και αντίθετος. Από τη μία η Apple πρεσβεύει ένα brand που είναι κοντά στον χρήστη και προσπαθεί να τον προστατεύσει και να τον προφυλάξει από κακόβουλες πράξεις διατηρώντας την ιδιωτικότητα του, και από την άλλη το Facebook βασίζεται στη συλλογή δεδομένων από τους χρήστες του, ώστε να μπορεί να δημιουργήσει στοχευμένες διαφημίσεις, ενισχύοντας έτσι τα έσοδα του.

Πού αρχίζουν και πού τελειώνουν τα όρια της (κατά)χρήσης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών στο διαδίκτυο; Μπορεί η κόντρα αυτή να είναι η αρχή στη θέσπιση ορίων στον τρόπο που τα social media αλληλεπιδρούν στους χρήστες τους;

(via, via)

Written by Zero.gr Team

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Maryland φορολόγηση των εσόδων της ψηφιακής διαφήμισης

Το Maryland προχωρά στη φορολόγηση των εσόδων της ψηφιακής διαφήμισης

iPhone 13 always on οθόνη

Rumors: iPhone 13 με Always-On οθόνη με 120Hz ProMotion, δυνατότητες Αστροφωτογραφίας κ.α.