Αναλυτές της αγοράς του internet αλλά και των κοινωνικών δικτύων δεν μπορούν να υποτιμήσουν την επιθετική είσοδο των mobile trends (βλέπε iphone) στην διαμόρφωση της στρατηγικής της νέας γενιάς των social μέσων!
Οι αλλαγές στο Facebook (facelift) θεωρούνται φυσιολογικές στα πλαίσια εξέλιξης και λειτουργίας μια ακμαίας εφαρμογής αλλά πίσω απ’αυτό κρύβονται και άλλοι λόγοι!
Στροφή στο Mobile!
Το νέο περιβάλλον άλλαξε αρκετά τον τρόπο προβολής του προφίλ του χρήστη με την υιοθέτηση των tabs πράγμα που δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο και συμμαζεύει κάπως το χάος των applications! Το νέο Facebook είναι φιλικό στην χρήση από mobile συσκευές με τις τελευταίες να προβλέπεται πως θα είναι και το μέλλον των κοινωνικών δικτύων.
Τι κάνεις Τώρα;
Το Twitter με το micro-blogging άλλαξε αρκετά τον τρόπο που κυκλοφορεί η πληροφορία και που μπορούν να αλληλεπιδρούν οι χρήστες μεταξύ τους! Φαίνεται πως το Facebook συμφωνεί απόλυτα με την παραπάνω διατύπωση. Στοχεύει στην ανάδειξη των “γρήγορων” χαρακτηριστικών των κοινωνικών δικτύων αυτών που μπορούν να αγκαλιαστούν από χρήστες άλλου τύπου hardware (περιγραφικά αναφέρομαι πάλι στις Mobile συσκευές).
Μεγάλο το μερίδιο αγοράς και με την ματιά στραμένη στον m.world όπως συνηθίζω να τον λέω, δεν πέρασε λοιπόν η εποχή που ένας leader της αγοράς ορίζει τις εξελίξεις! Θυμιθείτε την περίοδο της μεγαλοπρέπειας των Windows και τον τρόπο που επέβαλαν την αναβάθμιση του hardware όπως είχε αναφερθεί παλαιότερα και από τον Ceo της HP!
Comments
Loading…