Όπως φαίνεται, το παιχνίδι μεταξύ Yahoo και Microsoft δεν έχει τελειωμό. Νέα ενημέρωση έρχεται στο φώς, που θέλει την Yahoo (δοκιμαστικά για αρχή), να παραδίδει πάνω από το 3% της διαφήμισης των US αναζητήσεων της στη Google. Αυτή η κίνηση, γίνεται κυρίως για την ενδυνάμωση του Jerry Yang (Chief Executive της Yahoo) απέναντι στην Microsoft, και την προσφορά εξαγοράς της προς την yahoo, ύψους 44.6 δις δολλαρίων.
Η Κοινή ‘αναζήτηση’ yahoo – google ξεκίνησε ώς κάτι εναλλακτικό, από την στιγμή που η MS έβγαλε επίσημα την προσφορά αγοράς της Yahoo, πριν περίπου 2 μήνες. Δείχνει όμως ότι κατέληξε σε μια full – scale συμφωνία η οποία γίνεται προσοδοφόρα και προσφέρει στην Google πάνω από το 75% της αμερικάνικης αγοράς ‘αναζήτησης’ ταρακουνόντας αρκετό κόσμο! Συγκεκριμένα, ο Γερουσιαστής Herb Kohl o οποίος συν-διευθύνει μια επιτροπή επιτήρησης αντιτρομοκρατικών ζητημάτων, έβγαλε προειδοποιητικό μήνυμα, αμέσως μετά την ανακοίνωση του test, Yahoo και Google!
Mε την προσθήκη της υπηρεσίας ad-sense της Google στην αναζήτησή της, φαίνεται ότι η Yahoo αναγνωρίζει έτσι την αδυναμία της, αφήνωντας ενα ΄business plan’ που υποστηριζόταν από την όλη στρατηγική της εταιρείας. Βέβαια παραμένει δύσκολο το να προβλέψει κανείς αν αυτή η κίνηση μπορέσει να δυναμώσει τις δύο εταιρείες ενάντια στην microsoft και εδώ έρχεται και το ερώτημα…
Μπορεί η microsoft να δεχτεί κάτι τέτοιο έτσι απλά, χωρίς καμία αντιμετώπιση;
Η Απάντηση είναι ίσως! Αν όμως θέλει πραγματικά να κερδίσει την Yahoο, ο MS chief Steve Ballmer, θα πρέπει να επενδύσει ακόμα περισσότερα, προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση.
[via]
post updated.
Comments
Loading…