Google: Δεν πρόκειται για συγχώνευση! Το Yahoo! παραμένει ανταγωνιστής μας στον χώρο της αναζήτησης. Η συμφωνία μας με το Yahoo! δεν εμποδίζει την εταιρεία από αντίστοιχες συμφωνίες με άλλες εταιρείες. Δεν αυξάνεται το μερίδιο μας στην αγορά της αναζήτησης και πολύ περισσότερο δεν αυξάνουμε τις τιμές για διαφήμιση!
Με λίγα λόγια έτσι τοποθετείται η εταιρία στο ευρύ κοινό στις φημολογίες και στις δεύτερες σκέψεις!
Η συμφωνία με το Yahoo! επήλθε για το καλό των χρηστών, των διαφημιστών αλλά και των παραγωγών περιεχομένου ισχυρίζονται οι άνθρωποι της εταιρείας. Αυτό που συμβαίνει είναι μια μεταφορά γνώσης και τεχνολογίας σε θέματα διαφήμισης μέσα από το AdSense. Περισσότερη στοχευμένη διαφήμιση λοιπόν στο Web, καθώς και οφέλοι για το Yahoo! Publisher Network και τους διαφημιζόμενους του που θα απολαμβάνουν την διαφημιστική υπερ-τεχνολογία της εταιρείας!
Αυτά λοιπόν είναι μερικά από τα σημεία της σχετικής συμφωνίας! Μήπως οι εξαγορές δεν είναι πλέον της μόδας; Το Google παρόλο που είναι ο αυτοκράτορας του Web μας διδάσκει για άλλη μια φορά με πρότυπες πρακτικές! Η υπογραφή μπήκε για 10 χρόνια διόλου λίγος χρόνος! Εύκολο χρήμα για το Yahoo! που το έχει άμεση ανάγκη, ενίσχυση της θέσης του CEΟ του Jerry Yang μετά το δυσμενές κλίμα που είχε διαμορφωθεί τελευταία αλλά και διεύρυνση της δυναμικής του Googleplex σε χώρους με παραδοσιακούς και εναλλακτικούς παίκτες!
To yahoo! θα συνεχίσει να δουλεύει σαν παράρτημα οπως καταλαβαίνετε! Αλλά τουλάχιστον θα έχει χρόνο να το ξανασκεφτεί!
One Ping
Pingback:Τελος διαφημιστικης συμφωνιας Yahoo!-Google; | zero.gr