Το Lifehacker θέτει ένα ερώτημα στους αναγνώστες του σχετικά με το αναγνωριστικό διάθεσης διαδικτυακών προϊόντων, το σήμα beta! Πρόκειται για μια σήμανση που όλοι έχουμε τοποθετήσει είτε δει στη ψηφιακή μας ζωή! Είτε αυτή συμβαίνει σε κάποια εφαρμογή που δοκιμάζουμε και αξιολογούμε εν λειτουργία είτε μέσα από μια διάσημη κυκλοφορία του Google λόγου χάρη όπως το Gmail!
Τίθεται το ερώτημα για το πόσο καιρό είναι γόνιμο να γίνεται η χρήση της σχετικής ταμπέλας και με ποιες προϋποθέσεις.Το θέμα φυσικά και δεν έχει λυθεί αφού παραμένουν οι διατυπώσεις και σε χώρες με ανεπτυγμένη την εμπειρία από αντίστοιχη χρήση.
Στην περίπτωση μας το Google έχει τα μισά από τα προϊόντα που διαθέτει μ’αυτή την σήμανση και μετά από αρκετό καιρό σε λειτουργία και μάλιστα με αρκετά major updates σε πολλές απ’αυτές τις εφαρμογές! Τι διευκολύνσεις έχει ο διανομέας λοιπόν που συνεχίζει να βρίσκεται σε beta η εφαρμογή του; Πρόκειται για την υποστήριξη των προϊόντων ή κάτι άλλο;
Τι σημαίνει beta για σας; Σας αποτρέπει από την χρήση ενός προϊόντος; Όλοι έχουν πάντως ένα λογαριασμό Google mail και μάλιστα για κύρια χρήση…Μπορεί να το κλείσει η εταιρεία σε μια νύχτα; Ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε να σκαλίζουμε τα legal notice τελικά…
[photo via]
One Ping
Pingback:Google: Lively no more! | zero.gr