Με ενδιαφέρον παρακολουθώ το τελευταίο trend του ελληνικού internet που είναι τα site προσφορών που ξεπηδάνε το ένα μετά το άλλο εκεί έξω ψάχνοντας για ευκαιρίες και προτείνοντας καθημερινά και κάτι διαφορετικό στους χρήστες τους. Από τα περισσότερο γνωστά είναι το tsoonami.gr , το goldendeals.gr της Χρυσής Ευκαιρίας, το groupon.gr.
Τα συγκεκριμένα site δίνουν καθημερινές προσφορές οι οποίες ολοκληρώνονται μέσα σε συγκεκριμένο διάστημα και ενεργοποιούνται μόλις φτάσουν στο minimum των αγορών για κάθε περίπτωση. Οι αγορές γίνονται μέσα στην πλατφόρμα των site που και στις 3 περιπτώσεις που αναφέρουμε παραπάνω μοιάζουν εξαιρετικά! Πριν 2 μέρες βγήκε στον αέρα και το Open Sync το οποίο ανακοίνωσε ο Νίκος Αναγνώστου και στηρίζεται στην βάση χρηστών του sync.gr της γνωστής “φάρμας” των ελληνικών blogs/pods.
Κυρίαρχο μέσο προώθησης των παραπάνω site είναι φυσικά τα κοινωνικά δίκτυα Facebook/Twitter! Το online world of mouth παίζει το ρόλο του αφού “δίνει και χρήματα” σε όσους προωθήσουν τα προϊόντα/προσφορές και γίνει κάποιο buy από τους χρήστες. Σημαντικά επόμενα βήματα για τα site προσφορών είναι α) τα deals αρχικά δηλαδή ο τύπος της προσφοράς και το ποσοστό έκπτωσης β) η κάλυψη των μεγαλύτερων πόλεων και η δημιουργία δικτύου που θα ανακαλύπτει προσφορές γ) τα κανάλια της online προώθησης και το βάθος της δυναμικής που μπορεί η κάθε προσπάθεια να στηρίξει.
Παράλληλα με τα παραπάνω site προσφορών υπάρχουν και άλλα που κάνουν “σορτάρισμα” από τρίτα sites/εταιρείες όπως το dealz.gr και το prosfor.es .
Ξέρετε άλλα; Τα προτιμάτε;
One Ping
Pingback:Groupon,το κυνήγι του θυσαυρού!