Από το developers conference του Twitter που έγινε φέτος κανά δυο μήνες πριν, ακούσαμε για πρώτη φορά την λογική της εισαγωγής διαφημίσεων με την μορφή των featured trending topics. Η Coca Cola είναι μια από τις πρώτες εταιρείες μαζί με την Pixar της οποίας η καμπάνια τρέχει ακόμα live (#toystory3) που προτίμησαν να δοκιμάσουν όλο αυτό το πολυσυζητημένο twitter buzz story!
Όπως διαβάζω τα αποτελέσματα της καμπάνιας της Coca Cola ήταν εντυπωσιακά! Η εταιρεία πήρε το ρίσκο και έτρεξε την 24ωρη καμπάνια της κατά την διάρκεια των αγώνων της Τετάρτης του World Cup χωρίς ευτυχώς να κρεμάσει το Twitter από το υπερβολικό traffic των αγώνων. Στα νούμερα που ανακοινώθηκαν από την εταιρεία η καμπάνια της είχε περισσότερα από 86 εκατ. impressions! Το κόστος της καμπάνιας δεν έγινε γνωστό αλλά όπως αναφέρεται σύμφερε κατά πολύ την Coca Cola!
Το ενδιαφέρον με το account της Coca Cola στο Twitter είναι ότι έχει υιοθετήσει στρατηγική direct προσέγγισης με τους χρήστες της πλατφόρμας! Βλέπω ότι στην ροή του account υπάρχει reply σε πληθώρα χρηστών που σχολίασαν ή ρώτησαν κάτι. Μπορεί να είναι στα πλαίσια του promo που έγινε αλλά σίγουρα έχει ανθρώπους να το τρέχουν καθημερινά! Και τα follow back είναι χιλιάδες!
Comments
Loading…