Η extra εγγύηση των προϊόντων και η μεγάλη απάτη!

Ένα από τα ζητήματα που με έχει απασχολήσει αρκετά τελευταία είναι η πρακτική των extra εγγυήσεων στις ηλεκτρικές συσκευές από μεγάλες αλυσίδες! Για όσους δεν γνωρίζουν αναφέρομαι στην επέκταση της εγγύησης ενός προϊόντος που γίνεται μονομερώς από την κάθε αλυσίδα και δεν περιλαμβάνεται στο τελικό κόστος του προϊόντος!

Αγοράζετε ας πούμε μια high definition τηλεόραση για το σαλόνι σας το κόστος της στα 800 ευρώ, η συσκευή έχει την κατασκευαστική εγγύηση ας πούμε των 2 χρόνων. Ο πωλητής έχει συμβουλευτεί να προτείνει την επέκταση της εγγύησης της τηλεόρασης σε 2-3 χρόνια ακόμα! Είναι τέτοια η σημασία της επέκτασης της εγγύησης που υπάρχει υπόδειξη να μην γίνεται πώληση χωρίς τον extra αυτό μηχανισμό κέρδους για την αλυσίδα! Φυσικά τα όσα σας περιγράφω είναι επιβεβαιωμένα! Το extra κέρδος από την επέκταση της εγγύησης σχετίζεται και από το προϊόν που θα αγοράσει ο πελάτης όσο μεγαλύτερο το τελικό ποσό τόσο μεγαλύτερη και η εγγύηση! Στο παράδειγμα μας το extra ποσό που θα πληρώσει ο πελάτης μπορεί να αγγίξει και τα 150-2οο€!

Θα μου πείτε όμως τώρα που είναι το άσχημο στην εγγύηση της συσκευής;! Το ζήτημα είναι πως είναι πλασματική αφού αν η συσκευή λειτουργεί μια χαρά στο πρώτο διάστημα της βιομηχανικής εγγύησης, δεν έχουμε δηλαδή κάποια αστοχία υλικού το προϊόν θα συνεχίσει να λειτουργεί στατιστικά μια χαρά και στο επόμενο διάστημα που είναι μέσα στα πλαίσια του κύκλου ζωής του!

Το κέρδος έτσι είναι μεγάλο για τις αλυσίδες αφού πρόκειται για υπηρεσία “αέρα”! Εάν ενσωματωθεί μάλιστα μέσα στο κόστος των χαμηλών δόσεων δεν θα φανεί στον καταναλωτή και θα μπορέσει να το αποδεχτεί ευκολότερα! Αποφύγετε λοιπόν την επέκταση της εγγύησης, επιλέξτε ποιοτικά προϊόντα και πάντα έπειτα από έρευνα αγοράς!

Author: Poulopoulos Ioannis

Web professional, blogger, new-come-podcaster & social media enthusiast! Interested in politics, diplomacy & networking.

8 thoughts on “Η extra εγγύηση των προϊόντων και η μεγάλη απάτη!”

  1. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι αυτό με την έξτρα εγγύηση.
    Επειδή όμως είχα μια δυσάρεστη εμπειρία σε γνωστό καταστημα και διαφωνεία με τον υπάλληλο, μήπως γνωρίζετε ποια είναι η εγγύηση για μικροσυσκευές (φωτογραφικές μηχανές), τηλεοράσεις και υπολογιστές (laptop και υποσυστηματα);

  2. @Tasos Δεν γνωρίζω… πάντως στις περισσότερες συσκευές που έχω δει είναι 1-2 χρόνια. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι στους υπαλλήλους υποδεικνύεται με αυστηρό τρόπο να μην γίνονται πωλήσεις χωρίς επέκταση εγγύησης!

  3. Η εγγύση προϊόντων στην Ευρώπη είναι 2 χρόνια ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ, όποιος σας πει το αντίθετο, είναι απατεώνας και απειλήστε να τον αναφέρετε στο συνήγορο του καταναλωτή να δείτε για πότε ο ένας χρόνος γίνετε 2 στο μπαμ.

    Τώρα για την επέκταση εγγύησης εντάξει όντως έιναι αέρα φράγκα, εαν όμως πάθει κάτι η συσκευή είσαι καλυμένος.

    Προσωπικά δεν αγοράζω επέκταση εγγύησης, αυτή των 2 χρόνων με καλύπτει.

  4. Προσωπικά παίδες δεν θα πλήρωνα! Αγοράζεις μια οθόνη επώνυμη, έχεις την εγγύηση σου στα 2 χρόνια όπως λες έχεις δώσει 1000€ απαιτείς όχι μόνο να σου παίξει στο +2 (επέκταση εγγύησης) αλλά και πολύ παραπάνω! Είναι ο κύκλος ζωής της. Αν είναι να δώσω 1000 + 200 εγγύηση δεν έχει νόημα- είναι η απόλυτη κοροϊδία! Κοπανιστός αέρας! Μπορείτε να κάνετε μια βόλτα στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και να ρωτήσετε κόστος εγγύησης και φανταστείτε συσκευές με μεγαλύτερο κόστος!

  5. Αναλογως απο που ψωνισεις αν και η εταιρια που εργαζομουνα 2 χρονια οσον αφορα οτην συμπεριφορα του στο εργατικο προσωπικο ητανε χαλια οσον αφορα την ποιοτητα και την εγγυηση προιοντων ητανε σωστη προς το αγοραστικο κοινο και πολλες φορες καναν αλλαγες προιοντων ακομη και εξω απο την εγγυηση παρα μονο με την αποδειξη αγορας
    Το εν λογω καταστημα PRAKTIKER HELLAS A.E.

  6. Σωστό σε βρίσκω Γιάννη μόνο που διαφωνώ λιγάκι. Όσα λες δεν ισχύουν για αντικείμενα με φθορές και κινητά μέρη, όπως δίσκους.

  7. @Odys: Δεν αναφέρομαι σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές αλλά στις πρακτικές που ακολουθούν συγκεκριμένες αλυσίδες!

Leave a Reply to telas Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *