Groupon,το κυνήγι του θυσαυρού!

Κοντά τα 6 δις $ προσέφερε το Google για την απόκτηση του Groupon και η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει με υπερθετικό τρόπο τις συζητήσεις και τα σχόλια που βλέπω εδώ και εκεί για το λεγόμενο shopping 2.0, eshop 2.0 κλπ. Το Groupon πρώτο με έξυπνο τρόπο έκανε αυτό που αναζητούσε ο κόσμος και online, τον εντοπισμό και ανάδειξη δηλαδή μεγάλων προσφορών το οποίο πήρε εξαιρετικά τεράστιο spread βασιζόμενο στην δυναμική των Social! Βάλτε επίσης την παράμετρο του χρόνου που διαρκεί μια προσφορά αλλά και τα οφέλη του sharing αυτής… τέλειο μείγμα!

Το Google διέβλεψε αυτή την στροφή στο online shopping και προσπάθησε να καλύψει το κενό προχωρώντας σε πρόταση εξαγοράς του Groupon το οποίο όμως μετά την συνεδρίαση του ΔΣ του την απέρριψε.

Πραγματικά φέτος, όπως έχω ξαναγράψει, έχουμε με ένα ξέφρενο ρυθμό την παρουσίαση όλο και περισσότερων σελίδων που έχουν σαν επίκεντρο τις προσφορές με μια ποικιλία προσεγγίσεων. Παρακολουθώντας κάποιος τα site αυτά μπορεί να βρίσκει συμφέρουσες τιμές για “ανάγκες” που θέλει να καλύψει και παράλληλα οι επιχειρήσεις να κερδίζουν τον ζωτικό χρόνο προώθησης στο web και επίσης την δυνατότητα για νέους πελάτες!

Το ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στην όλη ιστορία είναι το άμεσο impact και τα μετρήσιμα αποτελέσματα που έχουν τέτοιες υλοποιήσεις. Η σωστή επιλογή προσφοράς, ο χρόνος προώθησης και το μέγεθος της έκπτωσης μπορεί να φέρουν σημαντικά νούμερα/αγορές στις επιχειρήσεις με παράλληλη προώθηση του brand name τους. Φυσικά όλα τα παραπάνω αξιολογούνται με τα τελικά αποτελέσματα- τις πόσες αγορές θα έχει τελικά μια προσφορά. Θέλει διαφοροποίηση, ενασχόληση και έξυπνους μηχανισμούς προώθησης καθώς και έρευνα σε νέες υπηρεσίες & προϊόντα για το επόμενο βήμα εξέλιξης αντίστοιχων πρωτοβουλιών.

Ήδη παρατηρώ πολλές προσπάθειες οι οποίες όμως κινούνται στα ρηχά νερά της αντιγραφής των “μεγάλων παικτών” χωρίς όμως κάποιο adding value που θα τα κάνει και πετυχημένα. Το σίγουρο όμως είναι πως τα site προσφορών άνοιξαν τον δρόμο για νέες κατευθύνσεις στο online shopping- δεν θα πιάσω την άλλη άκρη, αυτών δηλαδή που επικαλούνται των θάνατο τον παραδοσιακών ηλεκτρονικών καταστημάτων όπως τα ξέραμε μέχρι σήμερα. Θα συμφωνήσω όμως με όσους λένε πως αυτά επηρέασαν κατά πολύ τον τρόπο που ψωνίζει ο κόσμος στο internet και σε πολλές των περιπτώσεων έγιναν αφορμή για την “δημιουργία νέων αναγκών”!

Author: Poulopoulos Ioannis

Web professional, blogger, new-come-podcaster & social media enthusiast! Interested in politics, diplomacy & networking.

One thought on “Groupon,το κυνήγι του θυσαυρού!”

Leave a Reply to Dimitris Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *