Sploong, offers mobile re-invented!

Τους τελευταίους μήνες είχα την ευκαιρία και την χαρά να συμμετέχω στη δημιουργία μιας online-mobile υπηρεσίας που ακούει στο όνομα Sploong. Δεν συνηθίζω να promo-τάρω με δημοσιεύσεις δουλειές μου ή υπηρεσίες που σχετίζομαι όπως ήδη ξέρετε τα 4,5 χρόνια που είναι στον αέρα το zero.gr. Η περίπτωση του Sploong θεωρώ πως αξίζει παρουσίασης αφού βάζει μια διαφορετική αφήγηση στο παιχνίδι των προσφορών/deals/offers ή όπως αλλιώς προφέρεται η νέα τάση που έχει γίνει καθημερινότητα το τελευταίο διάστημα και στην Ελλάδα!

Το Sploong είναι μια υπηρεσία που οι επιχειρήσεις έχουν άμεση πρόσβαση σε μια πλατφόρμα στο internet (web-dashboard) της εφαρμογής, όπου μπορούν να βάλουν προσφορές αγοράζοντας Sploongs (1 sploong = 1 προσφορά). Όσοι χρήστες έχουν κατεβάσει την εφαρμογή και βρίσκονται πέριξ της επιχείρησης (geo-location oriented) μπορούν να λαμβάνουν τις προσφορές σύμφωνα με τις κατηγορίες που έχουν επιλέξει πως τους ενδιαφέρουν. Tα offers διαρκούν λίγα λεπτά ή ώρες- το χρονικό διάστημα ορίζεται από την επιχείρηση. Όσοι βρίσκονται εντός της εμβέλειας της προσφοράς (max 5 χιλιόμετρα) και επιλέξουν ότι θέλουν να την αγοράσουν λαμβάνουν ένα κουπόνι στο κινητό τους το οποίο μπορούν να επιδείξουν στην επιχείρηση που έβγαλε την προσφορά και να πάρουν έτσι το ποσοστό της έκπτωσης τους για την υπηρεσία/προϊόν που επέλεξαν.

Πρόκειται για ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης των εταιρειών με τον τελικό πελάτη. Όσο περισσότεροι Sploongers τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα για μια προσφορά που μπορεί να τους ενδιαφέρει. Το Sploong βασίζεται σε κάποια χαρακτηριστικά τα οποία θεωρώ και κλειδιά της υλοποίησης α) οι χρήστες λαμβάνουν προσφορές μόνο αν βρίσκονται γύρω από την επιχείρηση β) έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν την κατηγορία της προσφοράς που τους ενδιαφέρει (no-spamming), γ) οι προσφορές εισάγονται από τις ίδιες τις επιχειρήσεις σε μέρα και ώρα που οι ίδιες επιλέγουν δ) και φυσικά η υιοθέτηση της mobile προσέγγισης σαν βάση της επιχειρηματικής ιδέας.

Θεωρώ πως η λογική της προσέγγισης είναι μια καλή βάση η οποία μπορεί να επεκταθεί και με επιπρόσθετες δυνατότητες. Στοίχημα της προσπάθειας είναι η ταυτόχρονη διαθεσιμότητα χρηστών & επιχειρήσεων για να μπορέσουν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους! Φανταστείτε να μπορούσατε να είχατε ελκυστικές προσφορές κατά την βόλτα σας σε ένα Mall ή ένα εμπορικό κέντρο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν!

Για όσους ενδιαφέρονται η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε iPhone (ήδη στο appstore) και σύντομα και σε Android. Η υπηρεσία θα είναι online τις επόμενες μέρες. Μπορείτε να ακολουθήσετε το Sploong για περισσότερα updates σε Twitter & Facebook.

Author: Poulopoulos Ioannis

Web professional, blogger, new-come-podcaster & social media enthusiast! Interested in politics, diplomacy & networking.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *