8 thoughts on “SystemGraph, μια ιστορία που απλά ξέφυγε… και κάτι ακόμα!”

  1. Γιάννη καλημέρα, Δικομανή αντίδραση εγώ πάλι είδα πρώτα στην ανάρτηση του καταναλωτή :/

    “Εξώδικα τώρα ο Μήτσος, καταγγελίες, δελτία τύπου, γιατί ο μικρός Μήτσος θύμωσε και τα πήρε κράνα που εδώ στην Ελλαδίτσα μας περνάνε για κορόϊδα.”

    1. Καλημέρα & Χρόνια πολλά!

      Απ’ότι είδες δεν έπιασα καν τα της εξέλιξης της υπόθεσης- και ούτε με ενδιαφέρει σε πρώτο βαθμό… Υπάρχουν ήδη παραδείγματα ορθών αντιδράσεων από εταιρείες και στο εξωτερικό για το πως πρέπει να χειρίζεται κάποιος μια τέτοια κατάσταση. Θα λυνόταν σίγουρα με άλλο τρόπο…

      Και εγώ αν είχα πάρει το Mac στα 2.000+ και μου έσκαγε, δεν είχα την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη θα αντιδρούσα! Και έχω και προσωπικά κακή εμπειρία από Customer Support από τεχνολογικό προϊόν.

      Το θέμα είναι ότι δεν πας κόντρα σε πελάτη με τέτοιο τρόπο και ειδικά στους καιρούς που διανύουμε…

      1. Συμφωνώ φίλε μου και δυστηχώς φαντάζομαι όλοι έχουμε υπάρξει μάρτυρες παρόμιας κατάστασης. Το θέμα είναι οτι η εν λόγο εταιρία στην επήσημη ανακηνωση της δεν αρνήθηκε να το ξαναεπισκευάσει αλλά δεν ήθελες ο ιδιωκτήτης του. Ούτος η άλλος το μηχάνημα ήταν σε εγγυηση και ήταν υποχρεωση τους να το ξαναεπησκευάσουν. Συνοπτικά δεν του αρνηθήκανε την απαραίτητη τεχνική υποστίρηξη. Τυχένει να έχω το ίδιο iMac 27άρι και σε μερικές μέρες μου τελιώνει η εγγυήση και έχω ακριβός το ίδιο πρόβλημα, θα το παω μόνο και μόνο εκει για να δω. Μόνη υποχρέωση τους είναι να μου αλάξουνε την οθώνη δωρεάν μιας και είναι στην εγγύηση. Καλή χρονιά και με υγεία πάνο απόλα.

          1. Ναι δυστηχώς έτσι είναι. Επηδή δεν σου αρέσουν αυτά που λεω, επηδή πολύ απλά δεν σου αρέσει η γνώμη μου αυτόματα μπαίνω στην κατηγορία αυτή. Εταιρικός blogger ή Puppet που έγραφε μια άλλη κοπέλα. Όταν αναρτήσω την γνώμη μου στο blog μου με αποδήξεις για το τι λεω έλα να με πεις εταιρικό.

  2. Η αλήθεια φαντάζομαι είναι κάπου στη μέση. Θα ήθελα να γνωρίσω το “αστέρι” που συμβούλεψε την εταιρεία να κινηθεί νομικά . Ακόμη και η δίκη να κερδηθεί από την εταιρεία , θα της έχει στοιχίσει πολύ περισσότερο σε φήμη και μελλοντικές πωλήσεις απ’ο τι αν προχωρούσε σε αντικατάσταση. Βέβαια , αν κάποιος μπει σε γραφεία εταιρείας ωρυόμενος και απειλώντας τους πάντες και τα πάντα , η κάθε διάθεση για διάλογο και εξυπηρέτηση χάνεται. Ίσως τελικά τα πράγματα να έλαβαν διαστάσεις που κανείς από τους εμπλεκόμενους δεν περίμενε να λάβουν.

  3. Το πρώτο Mac που ειχα ήταν το Μacintosh Plus το 1998. Έκτοτε έχω αγοράσει (λόγω επαγγέλματος) τα περισσότερα από τα μοντέλα που κυκλοφόρησαν. Επιστρέφοντας στην ελλάδα αρχές του 90, έχω βιώσει όλη την παράνοια της Apple στην ελλάδα. Το μεγαλύτερο λάθος ήταν η επαφή μου με την systemgraph, παρ΄ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια δεν έχω ξεπεράσει την άθλια αντιμετώπιση που έτυχα αυτής της εταιρίας. Εκτός του ότι θεωρούν πως απευθύνινται σε ηλίθιους, οι φωτεινοί αυτοί παντογνώστες έχουν την χειρότερη συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες που θα διαμαρτυρηθούν ή διαφωνίσουν μαζί τους. Άφθονη ειρωνία, μπόλικη αδιαφορία, εκβιαστικές τοποθετήσεις, έντεχνα ψέματα και όλα αυτά σε πελάτη που έκανε το λάθος να τους δώσει τα λεφτά του για την αγορά εξοπλισμού. Αυτά βέβαια όταν νομίζουν πως δεν διαθέτεις αρκετή βαρύτητα ως πελάτης. Ακόμη κρατάω την απίθανη αλληλογραφία που είχα από την εταιρεία αυτή, και επειδή ο χρόνος μου είναι πολυτιμότερος απο το να ασχοληθώ με αντίστοιχες καταστάσεις, έκανα αυτό που θεώρησα σωστό: απέτρεψα αρκετές δεκάδες συνεργατών να αγοράσουν έστω και ένα ποντίκι από τη systemgraph. Αυτά τα γράφω με αφορμή την απίθανη αυτή μύνηση -αλλά χαρακτηριστική της νοοτροπίας τους- και κάνοντας την διευκρίνηση πως δεν απευθύνομαι στους υπαλλήλους της εταιρίας, αρκετούς από τους οποίους κατά καιρούς έτυχε να γνωρίσω και οι περισσότεροι είναι ικανοί τεχνικοί και αξιοπρεπείς άνθρωποι. Απλά, οι δημιουργοί αυτής της εταιρίας ειναι απλά Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι ! Μακρυά, τώρα που σταμάτησαν και οι ανεξάρτητες εισαγωγές, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πλησιάσεται το μαγαζί τους γιατί η αγορά αλλάζει, αλλά οι νοοτροπίες όχι…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *